مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی بارسلونا| لیست جذاب ژاوی برای بازگشت شکوه به نیوکمپ

  • کد خبر: ۱۲۳۸۴۰
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی بارسلونا| لیست جذاب ژاوی برای بازگشت شکوه به نیوکمپ
باشگاه بارسلونا در فاصله اندک تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به فروش و خرید چند بازیکن سرشناس کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بارسلونا با وجود همه مشکلات مالی که دارد، اما یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها در تابستان ۲۰۲۲ بود. آن‌ها حتی در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی هم از پا ننشستند و چند بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کردند.

بعد از خرید کسیه، کریستنسن، لواندوفسکی، کونده و رافینیا کمتر کسی فکرش را هم می‌کرد که بارسلونا بخواهد به دنبال جذب نفرات جدیدی باشد، اما حالا از نیوکمپ خبر می‌رسد که چند بازیکن جدید به لیست بارسلونا اضافه خواهندشد.

خرید‌های جدید بارسلونا

هکتور بیرین، مدافع تیم ارسنال که سابقه بازی در لالیگا را هم در کارنامه دارد، گویا یکی از آخرین شکار‌های ژاوی در تابستان امسال بوده و به زودی با قراردادی رسمی از آرسنال جدا و به بارسلون می‌رود.

به جز بیرین، بارسا باز هم از لندن بازیکن اسپانیایی به اردوگاه خود اضافه می‌کند. مارکوس آلونسو هم در نهایت موفق شد قراردادش با چلسی را فسخ کند و راهی بارسلونا شود. البته انتقال آلونسو بخشی از پروسه انتقال اوبامیانگ از بارسلون به چلسی بوده‌است.

چلسی علاوه بر دادن آلونسو، ۱۴ میلیون یورو هم به بارسا داد و موفق شد اوبا، مهاجم سابق آرسنال را به خدمت بگیرد.

مارتین برتویت، خرید ناموفق دانمارکی بارسا هم از این تیم بالاخره جدا شد و قراردادش را با آبی اناری‌ها فسخ کرد. به جز برتویت، دست، بازیکن آمریکایی بارسا که احتمالا در جام جهانی مقابل ایران به میدان می‌رود، به صورت قرضی با بند قرارداد دائمی راهی میلان شد.

جوردی آلبا، اما درخواست باشگاه اینتر مبنی بر انتقال قرضی خود به سن سیرو را رد کرد و اعلام کرد در بارسلون ماندنی است.

بارسلونا در خصوص خرید برناردو سیلوا از منچسترسیتی ناکام ماند و این بازیکن پرتغالی اعلام کرد در منچستر باقی خواهدماند. بارسا فصل قبل موفق شد آگوئرو و اریک گارسیا را از اتحاد به نیوکمپ بیاورد، خرید‌هایی که البته ناموفق بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->